星期一, 6月 12, 2006

MO仔搵到d野喎??

剛剛去咗chacha處八咗一陣......話說chacha幫手搵到個失落了的髮夾!!....我就諗起昨天我毛仔都搵到d野(係屋企從未見過的...)!...昨天...發現毛仔走咗去電視機櫃後面(她從未試過走入去的!!),由於有很多電線,我驚佢咬...所以就好惡咁鬧佢同趕佢出黎打到佢叫救命!!....但來來回回趕完又打,打完又趕成三四次,"攪事"就話喇:會唔會係佢d玩具掉咗落去呀..????可能佢想執番嗟!!!!最後我見毛仔咁唔聽話,就將佢鎖係房!..我就將依個空擋,同咪女玩毛毛棒喇!!無毛仔係道,咪女玩得特別開心..^^!!...過咗一段時間我便入房上網睇吓野...就係依個時候,"攪事"就大叫有"曱甴"呀...@@"....係我地屋企從未見過的恐怖東西啊!!!....滅殺行動開始!!(我最怕佢烏糟同核凸,但仍然由我拿起隻鞋攪掂佢!!!)...之後我地戰後檢討,發現原凶是從電視機櫃底走出來的!!嗰陣我哋先發覺原來毛仔係想捉曱甴,唔係為咗貪玩先走入櫃後面!!!之後我就放番佢出黎同呵番佢囉.....!!!^^............原來毛仔都好叻女丫.....

3 則留言:

12:52 下午 , Anonymous 匿名 說...

你怪錯好貓喇.如果你信任佢的話,咪唔洗自己郁手囉...
好啦,你快快錫返mo仔喇.

 
1:15 下午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

有呵番佢架.........

 
3:06 上午 , Blogger 貓娜 說...

雖然呵番...但係佢已經有童年陰影喇...嗚嗚...爸爸唔信貓地既...嗚嗚....

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁