星期三, 6月 07, 2006

生日快樂......MO仔!!!!

MO仔今天生日.........我係到送個生日蛋糕比佢!!!!!!......等佢日日都咁開心!!!(佢一有魚食就開心架啦...!!!!)^^...真既魚魚就等媽咪送啦...!!!

4 則留言:

3:21 上午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

多謝啊自由風^^..........

 
2:34 上午 , Blogger 文迪 說...

我明明留左言祝福亞mo女的,比個server食左!
不過唔緊要啦,係度補番句"生日快樂"
大個女啦,要生生性性,孝順父母姊姊啊^^

 
4:01 上午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

我都留咗嫁...@@...一樣無咗....有問題...

 
2:42 上午 , Anonymous 匿名 說...

我經常來探memo架,不過次次都係靜靜雞之嘛.你知啦,我係兔仔黎架嘛,俾佢地發現,佢地會點對我,你應該好清楚啦.
係喎,補祝mo女生日快樂先.

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁