星期日, 6月 04, 2006

MO 仔的禮物.....!!

今天........我同老婆去荃灣廣場某晒相舖晒我地啲恩愛結婚相既時侯,當然不忘要挑起我鋪行街街及買野引啦!!!!!^^呵呵......行吓行吓......我地又想話搵吓有無空氣清新機之類,可以減低吓memo佢地留係空氣中啲毛啦,點知見到有寵物店做減價......當然又係我出動既時侯啦,.....我一眼就見到一個貓貓玩的高低架 (唔識形容) 我就即刻使出我混身解數,遊說Calcy : [買啦買啦.....me女mo仔見到一定好開心架!!!!!.......佢地都好耐無新玩具啦.......咁..咁..咁..咁.......],Calcy話明買一件就要掉一件先得,相量過後,決定掉家裏一支抓抓柱啦!後尾Calcy反而提到mo仔今個月就一歲了,於是就決定買回家作為me仔的生日禮物了!!!...ccc ^^
回到屋企,我正在砌緊兩支抓抓柱既時後.......正當伸手入下面個窿,諗往幫條柱上緊時,突然覺得手背感到軟棉棉.....發覺.......原來........壽星女己經享用緊牠的生日禮物了!!!真的服了牠,一陣間都唔等得,........玩具砌好......你地睇吓佢兩個玩得幾開心!!!...佢地好耐無一齊玩一様玩得咁投入了!!..平時me女都係讓晒mo仔,今次佢地掙住黎玩啊!!見佢地話得咁開心....我地兩個一樣咁開心!!!^^

6 則留言:

2:16 上午 , Blogger 文迪 說...

請不要再增加時鐘的數目了,拜託!

 
2:46 上午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

@________@"我諗緊點樣可以係左邊加多條bar..放鐘仔.......

 
4:53 上午 , Blogger 文迪 說...

係咪想個網load九年??

 
1:22 上午 , Anonymous 匿名 說...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 
12:17 下午 , Anonymous 匿名 說...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

 
3:05 下午 , Anonymous 匿名 說...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁