星期一, 5月 29, 2006

咪麼同眠

昨天, 當毛仔正在熟睡的時侯, 我看着咪女在她身邊繞着圈, 不久還扒到毛仔身邊, 我便提起相機拍下來. 在很多養貓的人眼中, 兩隻貓貓依傍着一起睡覺可能是件很平常的事, 但對我家的咪女同毛仔來說, 她們都是水火不容的, 要遇上她們一起來個合照, 往往都要等上一頭半個月. 尤其是由咪女主動的, 更加少見, 雖然當這張拍下不久, 毛仔就起身走開了, 但見到咪女肯主動作出親近的接觸, 己經覺得很高興了!!!! ^^

6 則留言:

2:30 上午 , Blogger 貓娜 說...

老友....我個link係outdate的....
請轉番Myra et les chats
http://myrab430.blogspot.com

唔該哂~嘻!

 
2:36 上午 , Blogger 文迪 說...

我家米餃又何嘗唔係水火不相容@@
唔知遲d米仔x了之後會唔會好d?
阿餃都係似主人,火大!

 
2:42 上午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

我咪女都係勁唔好老皮的, 成日想摸吓都唔得, 只係可以比手手佢嗅吓....

 
11:29 下午 , Anonymous 匿名 說...

么仔明明是猫女......
又不是女同志,当然不会随便睡在一起。
你条傻仔...

 
12:17 下午 , Anonymous 匿名 說...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

 
3:05 下午 , Anonymous 匿名 說...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁