星期日, 5月 28, 2006

假期轉眼又過了

轉眼間, 十天的假期又過了, 唉!!!!!!! 又要上班了.
結婚前要籌備好多野, 好忙但又好享受整個過程, 因為當天的主角將會是我們兩夫婦, 每件事我都希望做到最好, 雖然, 可惜的是我當晚的表現實在是得淡笑 ( 全晚都唔知自己講乜!! ) , 不過我還是覺得很回味的, ^^..... 再看番我姐夫幫我拍下的影片, 嗯.....原來當晚婚宴比我想象中的熱閙得多呢!!!!......^^.......

4 則留言:

2:38 上午 , Anonymous 匿名 說...

點解我無得睇相o架????
家姐做咩唔send比我????
我要睇呀!!!!

 
3:14 上午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

白痴妹............
遲d去我相簿睇啦

 
12:17 下午 , Anonymous 匿名 說...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 
3:05 下午 , Anonymous 匿名 說...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁