星期六, 6月 10, 2006

生日快樂!!....老婆仔 ^^

今日老婆仔生日..........今日(零晨2:00)我放工返到屋企就己經話有個蛋糕係雪櫃(因為佢班朋友上黎同佢慶祝!),一打開仲有半個..... -___-' !!我忍唔到口...當然食埋佢,雖然唔係我最鐘意的黑森林..cccc
之前佢見到我係度畫咗幅蛋糕畀毛仔做生日禮物,比佢話我偏心,話我唔畫畀佢(因為我成日話己經退休唔畫畫了!!) ^^....見今日老婆生日,就係度送番一幅生日蛋糕比佢啦!!!(但我仍然係退緊休的啊!!!間不中客串吓咋..ccccc)

1 則留言:

2:36 上午 , Anonymous 匿名 說...

你都好sweet姐!

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁