星期日, 8月 06, 2006

第十屆軍冠貓展(下回)

入到會場,比我想象中細,亦好少用品攤檔,主力都係喺貓展身上,雖然場中參展的貓貓大多都係個籠入面,但亦有部份主人讓他們的小寶寶比大家接觸拍照,其中睇吓中間隻貓貓幾咁神氣,左邊隻就走去人地個籠前面參觀一番,而右邊的就唔係咁好老皮了!!!
場中亦有一些展品給人欣賞!!!
當中有一這畫啦!!仲有部份可以比你買番屋企,亦有一些擺設等.....
仲有一些比較大路的寵物食品呀(貓吵,貓糧等...),用品(寵物袋,籠,玩具等...)呀咁,但都不太特別亦都唔多,所以無放相上黎了,精品就更加少.......本來一心諗住可以買件玩具給咪女做生日禮物的(2/8),但最後都只係空手而回,喔噢......唯有欠住先啦!!!!

2 則留言:

12:40 上午 , Blogger cha 說...

今日我都去左睇貓展啊
好開心俾我摸到鬼婆o個隻拎左好多個best cat獎既白波斯:p

 
3:40 上午 , Blogger 咪咪麼麼 說...

好害啊,我都係遠觀咋.....d貓隻隻都好似好軟淋淋咁.....我掛影都摸唔倒....

 

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁