星期一, 7月 31, 2006

繼續......

首先一入到會場就見到一間間色彩繽紛的小屋,原來每一間都係冬暖夏涼既冷氣別墅,嘩....阿咪女見到一定開心到震....,其間仲見到ok仔添!!另外,有好多檔口都有狗仔坐陣,招呼吓大家咁...!!亦有好多寵物用品,仲見到有寵物跑步機.....勁!!!

場館內小量有趣小玩兒,其中我最愛薑餅人公仔($50),但太大個了,咪女毛仔唔啱玩,雖然我好想買,但心諗,屋企太多公仔了,買咗番去都係擺埋一二邊,最後忍手無買!!


場中都搵到一些小貓,企係主人身上(留意左右兩隻,佢地係自己企係度,主人完全無理任我影),我見場館內全都是人和狗,但見佢地無有怕的樣子,我就諗起我家的兩條無胆鬼,如果係亞咪女,就一定捐咗入我件衫度都似......呵呵!!

臨離開時,見到一個小朋友好主動咁,一見到狗仔就搶前叫屋企人幫佢影相,不論大狗小狗都不放過,雖然看上去好得意,不過就連問都無問過小狗主人就飛身攬埋去就有點兒那個了....

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁